شب های قدر

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

شب های قدر

 

یا ارحم الراحمین

 

 

امید زیباست...


وقتی بدانی پشت در امید به خداست....


وقتی بدانی اولین و آخرین در رحمت خداست...

 

و آنگاه که حاجت تو شفای بیماری است...

 

پس بیایین همه در این شبهای عزیز (شبهای قدر) 

 

دستامونو رو به آسمون بلند کنیم و واسه سلامتی تمام

 

مریض ها خصوصاً وابستگان آنها دعا کنیم

 

التماس دعا

 

 



نظرات شما عزیزان:

پرنیان
ساعت22:07---21 مرداد 1391
به امید شفای تمام بیماران در این شبهای عزیز و پربرکت!
التماس دعای فراوان


بهونه ها
ساعت9:50---19 مرداد 1391
من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم


هستی
ساعت21:43---18 مرداد 1391
سلام وب نازی داری به من هم سر بزن اگه موافق بودی با هم تبادل لینک کنیم

آرتمیس
ساعت19:50---18 مرداد 1391




____ ♣♣♣_____________♣♣♣

_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣

♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣

♣___________♣___♣ __________ ♣

♣____________♣_♣ ___________ ♣

_ ♣____________♣ ___________ ♣

__ ♣________ ----------------------♣

____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣

______ ♣ ______________ ♣

________ ♣ __________ ♣

__________ ♣ ______ ♣

_______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣

______ ♣____♣__♣__♣____♣

_______ ♣_____♣♣_♣____♣

_________ ♣_♣__♣♣__♣

____________ ♣♣

_________________ ♣♣


m.k
ساعت15:14---18 مرداد 1391
الو...!

خدا...؟؟؟

مزاحمم ولی،

قصد سکوت ندارم.

زنگ زدم که بگویم؛خسته ام!

گفته اند نگو...

اما برگ هم که باشی،

به خش خش می افتی،وقتی

فصلی بیاید و زرد شوی و سقوط کنی...


yas
ساعت2:32---18 مرداد 1391
سلام همشهری
ممنونم از این همه لطفی که به من دارید
جالبه گفته بودید دیر به دیر میاین اما حالا به جای چندین بار واسم پیام گذاشتین...!
جای تشکر بسیار داره .
راستی خوشحال شدم برای مادربزرگ گرامی‌تان که خداوند ایشان را شفا داد . انشاءالله به حق این شب‌های عزیز، طول عمر با سلامت به ایشان داده شود تا حظ و شیرینی بودن در کنارشان را بتوانید حالا حالاها تجربه کنید.
آمیــــــــــــــــن
التماس دعا هموطن خوب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |